2 mars 2015

Djuriska prints



Jag har roat mig med en av mina teckningar, som jag scannat och sen bearbetat i Photoshop tills det blev några olika figurer. En katt, en hund - och ja vad är det? Är det ett lejon???

Sen har jag funderat på vad jag ska göra med dem. Trycka vykort brukar jag ju göra ibland... Men den här gången funderar jag på om jag skulle beställa ett par större prints av dem.

Känner någon till var man kan göra det med bra resultat i ungefär 30x40 cm?
Tips mottages tacksamt! Än så länge har jag bara printat dem själv på färglaser i A4-format.






2 kommentarer:

  1. Kikar in och njuter av dina fina bilder. Jag blev så glad av dessa milda och ljuvliga färger. Tänkte på lejon direkt när jag såg den. Kraaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Pia! Det var roligt att höra att du gillar bilderna och att du såg lejonet! ;)
      Kraaam Eva

      Radera